مواد اولیه لاستیک

شرکت گونش شیمی صنعت با در نظر داشتن نیاز کارخانجات تولید کننده قطعات لاستیکی و تایر سازان به انواع مختلف مواد اولیه لاستیک ، درصدد  تامین مواد اولیه با کیفیت و شایسته تولیدکنندگان ایرانی می باشد. این مجموعه نماینده انحصاری شرکت معتبر و شناخته شده ی بین المللی کومهو پلی کم کره جنوبی (KUMHO POLYCHEM) در زمینه مواد اولیه لاستیک است.

EPDM

EPDM کائوچوی مصنوعی پر کاربردی است که عمدتا برای تولید قطعات خودرو استفاده می شود و دارای مقاومت عالی در برابر گرما، ازن و مواد شیمیایی است. این پلیمر با وزن مخصوص کمتر در مقایسه با سایر لاستیک های مصنوعی، می تواند برای اختلاط بسیار پر کاربرد باشد،

NBR

KUMHO KNB یک کوپلیمر حاصل از پلیمریزاسیون سرد اکریلونیتریل و بوتادین است. این پلیمر مقاومت بسیار خوبی در برابر حلال های هیدروکربن، روغن های معدنی، روغن های گیاهی، اسیدها، مواد قلیایی و بسیاری دیگر از مایعات و گازهای خورنده دارد.

NBR/PVC

با تلفیق گریدهای مناسب PVC و NBR، می توان آلیاژهای این دو پلیمر را تولید کرد و از ویژگی ها و خواص بی نظیر هر دو پلیمر بهره جست.

سایر مواد اولیه لاستیک تولید شده توسط شرکت کومهو

همچنین لازم به ذکر است که سایر مواد اولیه لاستیک تولید شده توسط شرکت کومهو نیز قابل تامین می باشند. همان طور که برخی از مشتریان ما گریدهای ویژه‌ای از کالاهای دیگر شرکت کومهو را سفارش داده و پس از طی مراحل سفارش گذاری محصول درخواستی برای ایشان تامین شده است.

مواد دیگر

شرکت گونش شیمی صنعت تامین کننده دیگر انواع مواد شیمیایی مورد نیاز در چرخه تولید لاستیک، شامل مواد تسریع کننده و ولکانیزاسیون، شتاب دهنده، تاخیر انداز، آنتی اکسیدان و ... از بهترین و مطمئن ترین تولیدکنندگان آسیایی و اروپایی میباشد :
CBS (CZ), IPPD (4010), 6PPD (4020), TMTD, TMTM, MBT, MBTS, PVI, DPG, DPTT, TMQ, ZDEC, ZDBC

فهرست